Liten update

Sitter på biblioteket i ett försök med att plugga inför morgondagens samhällskunskap-prov. Jag ska börja. Snart.
Vi fick också se på danstreornas slutproduktion och just nu vill jag vara med i en dansföreställning! Det var så himla bra! Hade också ett coopertest på idrotten i morse. Lyckades att springa 2,4 km under 20 minuter. Inte så illa faktiskt, med tanke på att jag tycker det är väldigt tråkigt att springa annars.
 
Imorgon bär det av till Forshaga för årets omgång av UKM, det ska bli väldigt roligt! Ska dock dricka minst 10 koppar te ikväll, det finns fortfarande spår av mina förkylning, vilket suger rätt så hårt. Men men, får göra det bästa av det!
 
Hittade också den här låten som var med i en av danserna på föreställningen. Jag hörde den här låten för första gången i en AMV (Anime Music Video) till animen Tsubasa Chronicle's fem OVA-avsnitt (Original Video Animation). Kommer aldrig glömma den sommaren då den animen gjorde mig totalt heartbroken och rädd för att få reda på slutet. Vilka minnen!
 
 
The Life of Clara | |
Upp