Materiell lycka när den är som bäst!

Idag tänkte jag visa sakerna som jag införskaffade under min korta resa till Stockholm nu i veckan!
 
Vi kan börja med sakerna som jag köpte när jag och min vän Anna var ute och gjorde innerstan! (Btw! Kolla in hennes inlägg om Stockholmsresan på hennes blogg HÄR )
 
Egentligen köpte jag inte så mycket, fast de var lite på de dyra sidan... Men whatever!
Första stoppet var Sephora då jag införskaffade mig ett Gimme Brow från Benefit då jag kände att mina ögonbryn inte blev så fina med min väl använda ögonbrynspenna ifrån Isadora. Jag har i färgen light/medium och det är verkligen en asnice produkt! Ska nog bara använda det och köpa på mig en ny när jag ser en Benefit-återförsäljare
Sedan gick vi till M.A.C för att jag hade bestämt mig att jag skulle ha en av deras kollektioner för jul och nyår. Både jag och Anna fick hjälp utav en amerikansk försäljerska med värsta valley girl-dialekten och det var så awesome att höra det! Iallafall, jag fick vad jag ville ha och Anna köpte sig ett snyggt läppstift. Jag tog med mig hem deras Keepsakes/Nude Lip Bag som var enligt försäljerskan The Perfect Nude, vilken jag håller med om! I detta set fick man med en superfin vit och glittrig neccessär som innehöll ett läppstift i färgen Kiss the King, ett Mac Lipglass i färgen Chic Supremacy och en lipliner i färgen Boldly Bare. Jättefint set! Inget att klaga på!


Vi hann också att gå till Science Fiction Bokhandeln lite snabbt eftersom vi skulle vänta på Annas kompis Moa och hennes kompisar som också skulle på konserten. Då köpte jag boken Ysabel utav Guy Gavriel Kay. Det är en fantasybok och jag köpte en mest för att den utspelar sig i Aix-en-Provence i Frankrike och jag ska dit på studieresa i februari. Världens bästa andledning till att läsa en bok! 
 
 Och nu, sist men inte minst; Mina bandtröjor jag köpte på konserten! Den ena är en svart t-shirt med Ed på hela framsidan och på baksidan står alla datumen för hans Europa-turné, inklusive datumet för Stockholm!
Den andra är helt grå som är ett linne som ser ut som en t-shirt man har klippt av ärmarna på. På framsidan står det I'm A Mess som är en av mina favoritlåtar och Ed Sheeran lite längre ner!
Shopping, Skönhet, Smink | Benefit, Ed Sheeran, Mac Cosmetics, Stockholm | |
Upp