En söndag i mina pyjamasbyxor

Idag spenderade jag hela min dag i min pyjamasbyxor, vilket var väldigt skönt! Har också fått saker gjort idag! Har bland annat tvättat mina scenkläder inför Fame så de är fräscha till veckan som kommer och så har jag skrivit klart och skickat en skoluppgift samt suttit och pluggat på ett par delar till en annan skoluppgift.
 
Min söndagskväll blev så mycket bättre när jag äntligen fick ner mitt Xbox One till Karlstad, så äntligen kan jag spela Assassin's Creed Unity på riktigt, då pcversionen bara glitchade hela tiden! Fick även också ner mina nya låga converse som jag ska ha på studenten! Så imorgon kommer det bli en rolig kväll för min del!
 
Imorgon börjar också produktionsveckan inför Fame och imorgon kommer vi att rigga in och fixa scenen! Tagga tagga!
The Life of Clara | |
Upp