Min Weekend i Stockholm

Min helg spenderades, som sagt, i Stockholm tillsammans med min syster Julia för lite shopping och museibesök. Och shopping blev det! 
 
För min del så blev det en tripp till Science Fictionbokhandeln (såklart) och införskaffade mig tre böcker och en tripp till Mac för att skaffa ett mer "bärigare" läppstift till hösten och det blev ett i färgen "Craving"
Röd Drottning, Tsubasa Omnibus 2 & The Art of Assassin's Creed Unity

Läppstiftet "Craving" från Mac Cosmetics

Vi besökte även tre olika muséer! Dansmuseet, Medeltidsmuseet & Nordiska museet. Dansmuseet och Medeltidsmuseet har jag besökt förut, men det var första gången både jag och min syster besökte Nordiska museet och jag rekommenderar det verkligen! Det var väldigt många intressanta utställningar där, plus att själva byggnaden ser ut som ett stort slott, vilket är ett plus!
De två systrarna Jansson
Shopping, Smink, The Life of Clara | Stockholm | |
Upp