Det var ju ett tag sedan!

Som sagt, det var ju ett tag sedan jag skrev här på bloggen och jag är inte död.
 
Under den sista tiden i skolan innan höstterminen tog slut har jag och min klass hållit på, för det mesta, med att repa teater inför vårat teaterprojekt som kommer att ha premiär i slutet av januari. Här går vi från projekt till projekt! Vi har även haft lite gig och börjat med att skapa egna danssolon och eftersom jag är så sjukt nördig av mig så är min låt såklart från Tsubasa Chronicle som är gjord utav, the queen of anime soundtracks herself, Yuki Kaijura eftersom hon är bäst!
 
Klassen och Emanuel, vår lärare inom kör och dans, har även varit med och körat bakom Samuel Ljungblahd, som sjöng på prins Carl Philips bröllop i somras, i två konserter. Det var också väldigt kul och vi köttade på som vanligt!
 
Nu under jul har jag tagit det rätt lugnt och idag tog jag ett härligt bad och använde lite produkter som jag fick i julklapp. Läst har jag gjort också! Men imorgon är julhelgen slut och då ska jag, iallafall försöka, att vara produktiv!
Peace out people!
The Life of Clara | |
Upp