En vanlig dag i Aix!

Idag är det torsdag och dagen började med lektioner som vanligt. Men idag hade jag med mig min systemkamera så jag fotade lite runt omkring mig!
Älskar verkligen hur fint vädret har varit under dessa två veckor! Det har bara regnat en dag, i lördags då det både regnade, åskade och blixtrade, och detta väder är verkligen något jag kommer att sakna när jag kommer tillbaks till Sverige!
 
Några bilder från idag!
 
Jag gick även in i Cathédrale Saint Sauveur och tog lite kort därinne. Men, eftersom det var ganska mörkt så blev det lite svårt. Men några bilder blev det iallafall!
Imorgon är min sista fulla dag i Aix-en-Provence innan jag åker tillbaks till Sverige tidigt på lördag morgon. Kommer verkligen sakna denna underbara stad! Ska verkligen kommer tillbaks hit någon gång i framtiden!

Aix-en-Provence 2015 | |
Upp