Så mycket planering!

Nytt år betyder ny termin och eftersom jag tar studenten till våren så händer det en massa saker under tiden. Förutom att min klass har vår slutproduktion, jag har även ett stort projektarbete, resor som ska åkas på plus skolarbete och nationella prov. Min kalender börjar redan bli full fram tills juni och januari är inte ens slut än.
 
Min eftermiddag har gått åt att planera saker inför mitt projektarbete så som hur jag ska se ut på omslaget och skriva en lista på andra saker som måste bli klara. Hade ingen aning om att det skulle innebära så mycket planering, men det är bara att planera vidare I guess.
 
Idag kommer mamma ner till Karlstad för att vi ska åka till Stockholm för att gå på balett igen! Denna gången blir det Romeo & Julia och det ska bli så kul att åka till Stockholm igen och att se på balett! Ser mycket ifram emot det!
 
The Life of Clara | |
Upp