För jag har tagit studenten

Idag tar min studentvecka slut och jag har nu officiellt flyttat tillbaks till Sysslebäck. Veckan har varit underbar, med både bal och student och jag har både skrattat och gråtit floder.
 
Mina tre gymnasieår har varit några utav de bästa i hela mitt snart 19-åriga liv! Det var helt över förväntan och jag är så glad över att jag valde just Fugik!

Jag har träffat så många underbara människor och jag har gjort så många bra och roliga saker! Bl.a fått resa till London och Stockholm för att se på musikaler och dansföreställningar.
 
Jag har även medverkat i tre olika musikaler och flera dansföreställningar på både skoltid och utanför skolan och min scennärvaro har utvecklats något enormt sedan jag började gymnasiet.
 
Jag är så glad att jag valde att ta steget från min egen hemkommun och testa något annat, för om jag inte hade gjort det så skulle jag ju inte få ha upplevt dessa underbara tre år!
 
Jag vill bara säga tack till alla lärare och elever på Fugik, samt min underbara klass Mu12, för att ni har gjort min gymnasietid till den bästa någonsin!
 
Mitt lilla Fugik, jag kommer aldrig glömma dig!♥
The Life of Clara | |
Upp