Produktionsveckor

Under de två senaste veckorna har jag och min klass haft rep för vår julshow som har premiär nästa fredag. Det är också anledningen varför jag inte har varit så aktiv... Så under dessa två veckor har jag pluggat in olika koreografier och körstämmor. Och jag har svettats. Väldigt mycket.
 
Det har förstås varit lite jobbigt ibland, men för det mesta har det gått bra! Vi ligger också i bra tid så vi hade bara ett kvällsrep istället för två (!!!!!)
 
 
Jag såg en bild på Facebook för ett tag sen som passar väldigt bra till denna tid!
 Idag har varit en väldigt rolig dag, då vi testade det smink som vi ska ha på showen. Även om jag är ganska bra på att sminka mig själv så var jag lite osäker då jag nästan aldrig använder speciellt mörka färger. Men resultatet blev faktiskt över förväntan och faktiskt väldigt snyggt!
På söndag flyttar vi till Bollsta! Tagga tagga tagga!
The Life of Clara | |
Upp