Ibland så lyckas man!

Idag lärde jag mig att göra en freeze, vilket är helt nytt för mig eftersom jag inte har hållit på så mycket med street innan. Och det var ganska coolt, tycker jag iallafall! Ska försöka att lära mig en annan slags freeze till den kommande julshowen, som snart bara är om en månad, som är ännu mer avancerad än den jag lärde mig idag, plus att den kommer att vara åt höger sida, vilket är svårt för mig eftersom jag oftast är bäst på min vänster sida när det kommer till dans. Vänsterhänt och vänsterbent all the way! Mina handleder tog dock ganska mycket stryk utav det hela...
 
Förutom att lära mig coola streetmoves har min dag gått ut på att få och lära in ny koreografi som också kommer att användas till julshowen. Har även haft en sånglektion och gymmat lite smått. Jag har fortfarande inte lärt mig att tycka om det, men jag gör det ändå. Och nu sitter jag på mitt rum och funderar på att kanske spela lite Xbox eller se på en film. That's my life at the moment!
Älskar hur död jag ser ut!♥
The Life of Clara | |
Upp