Svett, träningsvärk & brännande trampdynor

Det, mina vänner, är min nya verklighet. Just nu dansar jag tre av mina fem skoldagar, oftast från 08:30 till lunch. Plus att jag gymmar också. Jag har blivit lite av en hardworker med andra ord.
 
Fast, jag tycker inte om att gymma. Sorry, Emanuel om du läser detta. Jag försöker iallafall! Dock så är jag ganska ny med att gymma, så jag kanske lär mig att gilla det så småningom. Vem vet, ett läsår är långt! Dock så är det väldigt bra akustik i skolans gym, så det är grymt att sjunga där om man är själv. Och om någon hörde mig förut när jag fulsjöng, sorry but I'm not sorry!
 
Jag har också kommit fram till att som musikalelev har man två looker. Antingen är man osminkad och klädd i träningskläder eller så är man on point. Det finns inget mellanting!
 
Men även om man är trött och sliten varje kväll så är det ändå roligt! Och jag börjar också bli vigare, vilket är ännu roligare!
Från gymlook till on point med Emma
 
The Life of Clara | |
#1 - - Emma:

hihi vilken läcker bild Claris;)

Svar: Alltid!😘
Clara Jansson

Upp