A Coloring Classic

För ett tag sedan så kollade jag lite på Waterstones, en brittisk bokhandelskedja, på böcker som jag eventuellt kunde köpa när jag och mamma skulle åka till London och så hittade jag något som jag fastnade för direkt. En målarbok med Romeo & Julia som tema.
 
För mig är Romeo & Julia lite som min kryptonit och det har det nog varit sen jag såg animeversionen av samma story när jag var typ 13 år gammal. Så självklart var jag tvungen att köpa den! Plus att målarböcker är ju ändå en trend, som jag nog är väldigt sen med att komma igång med, så det är ju bara en win-win situation!
 
Som ni kan se så har jag börjat att måla lite på framsidan och jag tycker att det är en jättebra grej att ha så mycket utrymme för att måla och att man får bestämma själv hur det ska se ut. Kommer ha mycket roligt med denna målarbok!
Böcker, Fandoms | målarbok, romeo & julia, yaay | |
Upp