Göteborg, förkylning och vuxenpoäng

Min helg spenderades som sagt i Göteborg med min kära vän Fanny och vi hade små äventyr som lämnade sina spår. I mitt fall en solbränna efter en dag vid havet och ett stort blåmärke på rumpan efter att ha gjort ett försök att klättra tillbaks in i lägenheten efter en stund på Fannys tak. Men det var väldigt kul!
Vi var också på en dansworkshop och det var något som vi aldrig hade gjort förut och det var väldigt flummigt, men det var kul!

Lite bilder från helgen. Och såklart en väldigt typisk bild från Fannys snap, dvs "Clara äter"

Under min helg i Göteborg smög sig en förkylning fram och igår låg jag i sängen nästan hela dagen, eftersom jag inte orkade att göra någonting. Men idag var jag ute och flängde på stan och storhandlade som den nästan vuxna människan jag är. Börjar att lära mig nu!

The Life of Clara | |
Upp