Från askan in i elden

Den senaste månaden har varit full av praktiska och teoretiska examinationer och en hemtenta, så därför har det inte varit så mycket av en uppdatering, eftersom jag mest har kämpat för att typ överleva det akademiska. Men nu är det mesta klart och imorgon kommer vi gå in i en intensiv projektperiod.
 
Under helgen har jag mest tagit det lugnt efter att ha lämnat in den sista teoretiska examinationen i fredags kväll och jag har mest varit ute på julklappsjakt till min kära familj. Idag spenderade jag det mesta av dagen med min syster, då vi har bl.a letat julklappar, haft adventsfika och varit på en julkonsert, som var väldigt mysig såhär i början an december.
Två bilder på dagens look. Kände att det var en perfekt dag att smina sig ordentligt innan man går in i ett intensivt dansprojekt
 
Så nu har jag duschat och lagt en ansiktsmask innan jag ska lägga mig och förbereda mig mentalt för vårat första stora projekt!
The Life of Clara | |
Upp