Naked 2 Basics

Idag kom ett speciellt paket ifrån min lilla shopaholicdag som jag hade i fredags, nämligen Naked 2 Basics från Urban Decay! Jag tror jag har suktat efter denna palett sedan jag sedan i augusti och nu äntligen har jag den i min ägo!
 
Paletten består utav sex stycken matta ögonskuggor som har mullvadsbruna toner (taupe om man ska vara riktigt petig och vill att det ska låta bättre) precis som Naked 2 som också är från Urban Decay. Själv har jag Naked 3 som är den näst senaste ögonskuggepaletten i märkets Naked-kollektion (som är helt fantastisk btw), men den är mer varmare med sina rosa toner så det ska bli kul att testa något mer kallare! Och denna palett följer med när jag ska till Stockholm med klassen imorgon!
Färgerna från vänster till höger: Skimp, Stark, Frisk, Cover, Primal & Undone
Shopping, Smink | |
Upp