Hard Working Girl

Det var ju ett tag sen jag bloggade nu. Men anledningen till min låga update är för att jag jobbar, jobbar och jobbar lite mer. Jag har jobbat konstant på min lokala mataffär sedan den 7 juni och det är typ det jag gör på dagarna och eftersom jag inte har något körkort eller pengar så kan jag inte ta mig någonstans heller.
 
Men idag är jag ledig fram tills tisdag då jag har fått långledigt då jag har jobbat i sex dagar i streck. Och denna ledighet ska spenderas i en av mina favoritstäder, London. Jag och mamma ska ta en liten weekend med musikal, afternoon tea och, iallafall för min del, shopping! Känner att jag är värd det eftersom jag har jobbat såpass mycket!
 
Vid typ 2 i natt åker vi till Gardemoen (närmaste flygplats när man bor nära norska gränsen), så denna dag kommer att gå ut på att ladda, packa, preppa sig själv och fixa lite grejer till ett gig som jag har nästa vecka! Så peppad!
Lite av de grejer som jag ska ha med mig. Vendetta som är skriven av Catherine Doyle, en bodybutter och handkräm från The Body Shop och en liten hårspray från L'oreal
 
The Life of Clara | |
Upp