En dag i Karlstad

Idag åkte jag och min kära moder till Karlstad för en dag med lite miljöbyte och shopping och jag tänkte dela med mig vad jag fick med mig hem!
 
Först så gick jag till Hunkemöller för att jag behöver nya bh:ar. Affären hade jättefina bh:ar och det var jättebra service! Till slut så fick jag med mig en hudfärgad balconettebh som var jätteskön! Ska definitivt köpa fler underkläder från Hunkemöller!
 
Sedan gick vi till Lindex och kollade runt och så föll jag pladask för en bikini! Det var inte direkt planerat att jag skulle köpa mig en ny bikini, det var inte direkt något jag hade planerat för i år, men jag kunde verkligen inte låta bli eftersom den var så snygg!
 
Jag köpte också en pärm för att förvara räkningar i, men jag kände att det inte var så intressant att visa.
Ett litet collage av dagens shopping!
 
Förutom shopping så fikade jag, mamma och min syster Julia på Sandy's innan vi begav oss hemmåt. Det har varit en helt okej dag med andra ord! Imorgon börjar en ny arbetsvecka!
 
Shopping, The Life of Clara | |
Upp