Livet rullar på

Sedan vi kom tillbaks frå sportlovet så har vi repat, repat lite till och repat inför BoBen som är om snart två veckor (åh herregud)
 
Men just nu så har vi ett väldigt kort påsklov, så på tisdag börjar vi med att repa igen!
 
Påsken har jag spenderat på internatet, eftersom det inte var någon idé att åka hem då vi bara är lediga under påskhelgen. Och det har varit väldigt lugnt och mysigt! Långfredagen spenderades hos min kursledare och hans familj tillsammans med några av mina klasskamrater och påskaftonen spenderades på internatet med god mat och mys. Fett nice faktiskt!
 
Idag har jag kollat på Robin des Bois, en fransk musikal som jag köpte på dvd när jag var i Aix-en-Provence för över ett år sedan. Tänkte att det ändå var dags att se den nu när jag är ledig. Jag tyckte om den väldigt mycket! Det var väldigt häftigt att se på, min inre musikalkritiker var väldigt nöjd!
 
The Life of Clara | |
Upp