20 år

Idag, den 15 oktober, är det 20 år sedan jag föddes. Det betyder att jag nu kan handla på systemet och gå in på krogar med 20-årsgräns. Men också att jag inte längre klassas som skolungdom längre och min bussbiljett blir dyrare. Det är väl inte lika kul då....
 
Imorse blev jag väckt av min kära moder och fick lite födelsedagsfika, vilket bestod utav hemgjorda makroner (!!) och te, vilket var väldigt gott! Fick också ett väldigt fint Pandoraarmband med en berlock till, så nu kan jag samla på mig berlocker och skapa mitt eget personliga armband!
 
Sedan har min dag gått ut på att plugga och försöka att lugna ner min överanstängda sidobenhinna med Voltaren gel och tennisbollsmassage, ni vet som man gör som en dansare!
 
Till veckan kommer jag att göra debut på systemet och så kommer det bli ännu ett firande med mammas sida av släkten nästa helg! Yaaaay!
En bild från morgonens födelsedagsfika!
 
Så jag är nu alltså vuxen på riktigt nu? Börjar känna mig lite gammal...
The Life of Clara | |
Upp