Från musikal till dans

Nu har jag påbörjat mitt dansår på universitetet på riktigt. Det är dock varit lite av en mjukstart under de en och en halv veckorna som jag har gått i skolan, men det känns väldigt skönt att börja och dansa igen efter en hel sommar utan nästan någon slags dans.
 
Jag känner mig väldigt redo för ett helt år med bara dans. Det ska bli så kul att fördjupa sig i ämnet och bli bättre och starkare inom olika dansstilar!
 
Just nu sitter jag hemma i norra Värmland, eftersom jag var tvungen att åka hem och fixa lite med papper. Jag är ju snart 20 år och jag har ju flyttat hemifrån, så det är en hel del papper som åker fram och tillbaks. Börjar bli vuxen nu, känns ju lite sådär.
 
Imorgon har vi balett direkt på morgonen och jag är så himla pepp så det inte är klokt!
 
The Life of Clara | |
Upp