Första veckan

Nu har jag bott en hel vecka på Wendelsberg och imorgon så kommer vi ha vår första dansklass som en start på det här läsåret. Jag är så taggad på att börja dansa igen!
 
Under veckan som gått har skoldagarna gått ut på ge ut all den information som vi nya musikalelever behövde att veta, samt att vi har börjat att lära känna vår egen klass, andraårseleverna, allmänkursarna och vår "paralellklass" talettan, dvs förstaårseleverna inom talteater. Är så himla taggad på att börja!
 
Min helg har varit väldigt chill. Jag åkte in till Göteborg för att utföra lite ärenden. Det märks att jag inte är van såpass stora städer, eftersom jag var tvungen att använda gps för att ta mig till Kjell & Company i Nordstan. Jag hittade också ett Victoria's Secret, så nu äger jag tre par nya trosor därifrån eftersom jag älskar deras trosor. 
 
Så nu ska jag avsluta min söndagskväll med att ta en skön dusch och sedan fortsätta att kolla på Game of Thrones. Jag vet, jag är sjukt sen. Men jag har faktiskt kommit halvägs i första säsongen! Heja mig!
 
Godnatt♥
En bild från lördags påväg till Göteborg
The Life of Clara | |
Upp