Long time no see, part 2: Lifeupdate

Hej!
Det var ju ett tag sen jag skrev här (igen) och en massa saker har hänt sen dess. Jag har bl.a. åkt på körresa med Söt Likör och CMB till Oulu i Norra Finland, haft en massa pluggångest, haft en teaterredovisning, haft ett dansprojekt, åkt på två auditions för musikalutbildningar, firat midsommar i Västerås, börjat att sommarjobba och färgat slingor för att nämna några saker. 
 
Jag har också avslutat min ettåriga danstubildning på Karlstads Universitet. Utbildningen har varit väldigt rolig och jag har lärt mig en massa nya saker om dans. Jag har också haft en väldigt bra klass och lärare som jag har arbetat med♥ (tackar min underbara tur om att hamna i bra arbetsgrupper) Tack till alla som har gjort detta läsår så bra som det var!
Sedan har min sommar fortsatt med ännu mer dans, då jag tog en fyra veckors sommarkurs inom Dans och Scenisk Produktion. Det var väldigt roligt och väldigt lärorikt eftersom jag inte har arbetat med det sättet som vi gjorde förut. Självklart hade jag också en väldigt härlig grupp vilket gjorde upplevelsen väldigt nice!
Hela gruppen + handledare efter vårt framträdande med 90-talstema i museiparken i Karlstad♥
 
Så just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och chillar, då jag har en skriftlig uppgift att skriva för sommarkursen samt att jag ska jobba och tjäna lite moola. Byter också lite mindset då jag ska vara med i en kortfilm som kommer att spelas in under helgen! Det ska bli såå roligt! 
The Life of Clara | |
Upp