Höstlov

En sorts lyx som man har när man går på folkhögskola är att man också har alla sortes lov som finns och just nu har jag höstlov!
 
Fredagen den 27 oktober, alltså förra fredagen så hade jag först två redovisningar innan jag kunde gå på lov. En av redovisningarna var det musikalnummer som jag och min klass hade jobbat med under fem veckor och det gick väldigt bra! Vi är ett väldigt bra team!♥
Obs! Denna bild är från fredagen innan redovisningen. Men bilden är så fabulous, så såklart måste den användas!
 
Sedan åkte jag till Karlstad som en liten mellanlandning hos syrran innan resan mot Sysslebäck fortsatte dagen därpå. Men innan jag satte mig på ännu ett tåg så hade jag en liten brunch med Cissi på Espresso House, där jag bl.a. fick två stycken mycket fina försenade födelsedagspresenter (som också var Disneyrelaterade). 
 
Lördag till onsdag eftermiddag så hängde jag hemma hos mina föräldrar med väldigt hektiska aktiviteter, så som att äta, sova och spela tv-spel. Men det är höstlov så det är okej!
Men på onsdag eftermiddag tog jag bussen till Karlstad för ännu en dejt med Cissi. Den här gången så var vi på Pinchos, vilket var väldigt gott och trevligt!
Eftersom jag ändå var i Karlstad så passade jag på att fräscha upp mitt hår lite. Så idag så fixade jag lite mer ljusa slingor i mitt långa svall och klippte bort det som var slitet. Jag blev verkligen supernöjd med resultatet! Så om ni är i Karlstad och vill fixa håret, rekommenderar jag salongen Grym! De kan verkligen sin sak!
Eftersom jag blev så nöjd tog jag två bilder, man vill ju bjuda lite på sig själv också!
 
Så nu sitter jag hemma hos päronen igen och kollar på Robin Hood: Prince of Theives, för att det är en bra film och det var länge sedan jag såg den. På söndag återvänder jag till Mölnlycke och på måndag så börjar skolan igen! Det ska bli väldigt roligt!
 
Puss & kram & nyp i stjärten!♥
The Life of Clara | höst, höstlov, livet, yaay | |
Upp