Torsdag 27/2

Idag åkte jag och mami till Torsby, mest för att jag skulle hämta mina saker på gymnastikföreningen. Det kändes lite vemodigt, men det var ju tvungen att hända någon gång eftersom jag har inte kunnat tränat sen i somras. Och nu så dansar jag ju rätt mycket också, så allt faller ju inte bort. Ska nog ta och hälsa på någon gång i framtiden!
 
Sedan så gick vi på en shoppingtur och jag fick med mig ett läppbalsam och en fin rosa tröja med mig hem. Det blir trevligt att ta med sig till London om drygt två veckor! Längtar såå mycket!
Så nu sitter jag i vardagrummet och har precis skickat in några ansökningar om sommarjobb, sen ska jag ta och lägga ut fler bilder från Maskrosbarn to my other fellow dancers och sen göra lite samhällskunskap. Sounds great!
Mitt hår är så fint och fluffigt idag! Wiiiieeee
The Life of Clara | |
#1 - - maya:

Va kul:D Jag har ett samarbete med e.l.f där du har chansen att vinna en goodiebag full utav deras produkter! va gärna med, kramkram:)

Upp