Torsdag 26/3

Idag har det varit en väldigt chill dag. Det började med kör som vanligt och vi fortsätter att nöta in alla stora ensemble nummer till Fame som vi kommer spela upp om mindre än en månad.
Så vid denna tidpunkt om en månad så är min slutproduktion klar. För alltid...
 
Sedan hade vi naturkunskap där de flesta hade prov inom humanbiologi, men eftersom jag var så badass och gjorde provet i tisdags så kunde jag sitta och plugga något annat. Som blev en uppgift i engelska 7 som skulle vara inne idag.
 
Sedan var det dags för Da12's skolföreställning för deras slutprojekt "Based on a true story" och jag tror att det var något av det bästa som jag har sett dem gjort! Det var så himla bra!
Och jag har aldrig blivit emotionell efter en skolföreställning, eller jag har blivit det en gång men det var för att det var ett sorgligt ämne, men den här gången så började jag faktiskt gråta. Lite. Jag tror nog för att jag börjar inse att jag faktiskt tar studenten, vilket gör mig lite ledsen. Vill ju iallafall gå kvar ett liitet tag till.
 
Just nu sitter jag och har precis ätiit lite mat. Jag hoppades på att få göra våfflor, eftersom jag hade sett något sorts matjärn i skåpen i köket. Dock var det inget våffeljärn, men en smörgåsgrill. Så istället för våfflor blev det varma smörgåsar, vilket inte var helt fel. Måste dock köpa mer bröd innan jag sticker till dansen....
 
The Life of Clara | |
Upp