Birthday Girl!

Idag fyller jag 19 år, så snart kan jag kalla mig vuxen på "riktigt".
 
Tidigt imorse åkte jag till Kramfors för att sätta in en p-stav i min högra arm, vilket inte gjorde så ont som jag trodde att det skulle göra. Som tur var!
Efter det så lunchade jag på subway och handlade lite presenter till mig själv, d.v.s. tre ljuslyktor till mina batteridrivna värmeljus och en ny mascara innan jag fick skjuts tillbaks till skolan.
 
På kvällen så blev jag sjungen för av mina fellow internatvänner och fick en födelsedagspresent som bestod utav en massa choklad som jag gillar och så såg vi på The Last Five Years, vilket är en väldigt bra musikalfilm från 2014 med bl.a Anna Kendrick
 
Så nu är jag då alltså 19 år. Ett år äldre. Shit vad jag börjar bli gammal!
En av mina nya ljuslyktor
The Life of Clara | |
Upp