Start of Something New

Just nu sitter jag i min nya och nästan fardiginredda lägenhet i Karlstad och nu kommer jag bo här i ett år framöver! (Igår var det också ett år sedan jag började på Hola och man bah: Vart tog tiden vägen?!)
 
Idag flyttade jag också hit "på riktigt" då jag ska åka till Göteborg imorgon och spendera helgen med min kära vän Fanny. Sist vi sågs så var det på parkeringen vid vårt internat då hon skulle åka hem en dag före mig och tårarna bara rann. Det var en extremt jobbig dag...
 
Anyways, ikväll så ska jag spendera min första natt i lägenheten och just nu så har jag fullt med ljus tända, (eftersom levande ljus var ett big no no på Hola) och så har jag lyckats att sätta upp en ljusslinga över min säng, så jag antar att mina skills från träslöjden från grundskolan sitter kvar!
Man kan se ljuset från min ljusslinga och min trusty old Mokona Modoki-plushie i bakgrunden
The Life of Clara | |
Upp