En eventfull helg

Denna helg har jag knappt varit hemma och har fläktat runt lite överallt i Värmland. I fredags började dagen med balett som vanligt, sedan började vi att preppa inför Akademisk Högtid, där jag, min klass och danspedagogettorna skulle dansa vid universitetets entré
En obligatorisk dansbild innan vårt uppträdande. Fotot är taget av min klasskamrat Malin!
 
När resten av dansgänget sedan fortsatte till CCC där för att fortsätta att dansa åkte jag hem för att byta om och göra mig iordning för att träffa Linnéa & Fanny för att sedan gå på Les Misérables som går på Wermland Opera. Les Mis var verkligen så fruktansvärt bra att jag överväger att se den en eller två gånger till innan den stängs ner till våren! Rekomenderar den starkt!
På lördagen hängde jag med Fanny och Linnéa, då vi gick runt i ett regnigt Karlstad och kollade på lite sevärdheter och annat roligt
En mycket charmig bild av Linnéa aka. Claudio och Fanny aka Beatresio!
 
Sedan så hämtade min syster upp mig och vi åkte mot Sunne till min moster där vi skulle på ett litet släktkalas då både jag och min mamma har nyligen fyllt år. Hos min moster fick jag god mat och gosa med hennes gulliga katt och två hundar.
Hund nummer 1 & Katt
Och idag så åkte vi tidigt till Karlstad för att se min syster när hon hade uppvisning i poledance och nu sitter jag på universitetet och har pluggar och samtidigt så surfar jag som tusan för mitt internet krånglar i lägenheten.
Så det var min helg. Nu ska jag åka hem och äta middag för jag håller på och dör av hunger och imorgon börjar en ny dansvecka klockan 09:00 med balett!
 
Godkväll och godnatt!
The Life of Clara | |
Upp