Full rulle

Dagarna går, jag svettas under danslektionerna och skoluppgifterna och grupparbetena blir bara fler och fler. Det känns verkligen att det har kommit igång på riktigt nu. Nästan som att man fick en liten chock när det slog en.
 
Idag har jag inte haft så många fysiska lektioner, vilket är skönt ibland eftersom vi våra lektioner är oftast väldigt fysiska. No shit. Hann även att läsa ut ett av de tre kompendierna inom barndanspedagogik innan jag drog på min teaterkurs i ett par timmar. Väldigt skönt att ha något annat tänka på än bara allt man måste fixa. Det har typ blivit lite som terapi, typ som när jag dansade balett på kvällarna när jag gick gymnasiet.
 
Så nu ligger jag i sängen, väldigt trött och ska försöka att börja läsa igenom svaren på de frågor om anatomi som vi har tills imorgon.
Har också lyssnat väldigt mycket på en låt från soundtracket av serien Broadchurch som är komponerad av Ólafur Arnalds. Hittade denna låten under vår improlektion, då vår lärare använde den till en övning vi gjorde. Känner att man får dansinspiration som satan av den! Den är sjukt vacker också!
 
 
Godnatt!
The Life of Clara | |
Upp