Balett och måndagsshopping

Idag började vi dagen med en balettlektion, vilket jag tyckte var awesome eftersom balett är en grej som får mig att bli lugn och det är mitt sätt att stressa ner. Men även om jag har dansat balett ett tag och att det var en ganska basic genomgång så var det väldigt nice, eftersom jag kan utvecklas och bara bli bättre. Vilket är mitt mål!
 
Sedan så skulle vi ha haft modern dans, men den blev inställd så vi passade på att köra igenom lite av de grejer som vi har fått under vår lilla tid som dansare på universitetet. Sedan var skoldagen slut och jag åkte hem och åt lunch innan jag begav mig till Bergvik för att införskaffa lite grejer, så som nytt puder och träningskläder.För tydligen så har jag inte lika mycket träningskläder som jag trodde. Lyckligtvis fick jag 20% rabatt på hela köpet så det var en bra dag!
En bild från tidigare idag!
 
Imorgon är det dans hela dagen och jag ska också inviga min nya dansväska! Awesomeness!
 
 
The Life of Clara | |
Upp