Ed Sheeran & Me-time

Igår begav jag mig till Stockholm för att, efter många omständigheter, se Ed Sheeran live för andra gången! (Vilket också är det bästa sättet att ge långfingret till den/de som lurade mig på en biljett) Och det var så bra! Ed Sheeran är verkligen helt amazing att se live! Är så glad för att jag kunde komma iväg!
En av de många bilder och filmer som togs igår kväll♥
 
Och idag tog jag tillfället att ha lite me-time (och inte ta första bästa tåg tillbaks till Karlstad för att hinna till skolan, vilket jag inte direkt rekommenderar) och åt frukost på Espresso House och besökte Science Fictionbokhandeln som jag oftast brukar att göra när jag åker till Stockholm. Och den sista butiken jag besökte innan jag åkte hem var Victoria's Secret, eftersom jag har typ blivit lite frälst av hur sköna deras trosor är från min resa till London i januari, och jag fick med mig två par hem eftersom de är mycket dyrare här än i London (sorgligt nog). Sedan gick tåget tillbaks hem till Karlstad och nu ligger jag och myser i sängen för att vila upp mig inför en hel helg med teater♥
The Life of Clara | |
Upp