Long time no see

Nu var det ju ett tag sen jag skrev här.... Oops
 
Och en hel del har ju hänt sen i början av detta året. Jag har börjat att sjunga i universitetskören Söt Likör, jag har varit med om ett bredrageri (vilket inte är så jättekul), jag har satt ett nytt mål att kunna göra en mjukis framåt innan terminen är slut, jag ska se Les Mis för andra gången imorgon, jag jobbar på med teatern och såklart har jag också haft ångest över vad jag ska göra till hösten. Som är nackdelen med att bara gå ettårsutbildningar....
 
Annars dansar jag på! Just nu har vi börjat lite smått med vårt dansprojekt för denna termin, så jag ska alldeles strax bege mig till uni för att köra med min grupp!
 
Så det var väl allt jag kan bjuda på just nu på såpass kort varsel, men jag kan också bidra med några dansbilder som blev tagna på tre av de dansklasser som vi hade förra veckan!
Vi hörs!
Ett litet bildkollage av dansbilder med mig själv, Filippa och Max
The Life of Clara | |
Upp