21 år på jorden

Idag fyller jag alltså 21 år. Så nu har jag väl uppfyllt alla åldersgränser som finns i världen. Börjar dock känna mig lite gammal....


Min dag har varit väldigt chill. Tidigare idag så åkte jag och några av mina internatkompisar in till Göteborg och pärlande några armband för Cancerfonden. Because, yaaay charity! 

Personligen så tycker jag att det är väldigt en väldigt rolig sak att göra plus att det går till en god sak! Så om ni har möjlighet att pärla armband, gör det! Rekommenderar det starkt!

Sedan begav mig till Nordstan för att fixa de sista grejerna till Söt Likörs jubileumskonsert som kommer vara i Karlstad nästa helg och så köpte jag en liten present till mig själv, eftersom man bara fyller år en gång om året.

Presenten till mig var ett nytt matt liquid lipstick från Mac som jag fick syn på tidigare i veckan. Så himla snyggt verkligen! Och jag har redan fått många komplimanger för det! Bra present Clara! Jo tack, jag vet!

Min kväll kommer att avslutas på en soffa på internatet framför Beck och imorgon börjar en ny skolvecka! Låter helt okej ändå!

Mitt läppstift är så snyggt att det förtjänar två bilder!✨
The Life of Clara | födelsedag, mac cosmetics, shopping, vardag | |
Upp