Materiell måndagslycka!

Idag så fick jag hem lite saker som gjorde min soliga måndag ännu lite bättre! Bland annat så fick jag ner mitt paket från craycray.se till Karlstad efter det har luggit hemma i Sysslebäck sedan i onsdags vilket väldigt nice!
Here we go!
De första två produkterna som jag hade beställt var två stycken handspriter från Bath & Bodyworks som är bra att ha nu när hösten har kommit! Jag köpte dofterna Pear Wood Cider och Farmstand Apple. Det luktar faktiskt svenska äpplen av Farmstand Apple, vilket var väldigt oväntat. Trodde det skulle lukta en väldigt typisk äppeldoft som brukar finnas i "äppelrelaterade" produkter.
Jag köpte också en vanlig nagelfil i glas från Depend för att försöka rädda mina stackars naglar från att bland annat skiva sig. Jag går på en slags "nagelkur" eller vad man ska säga eftersom mina naglar är väldigt mjuka och jobbiga, så denna bli perfekt att ha!
Sist men inte minst är den tredje och sista produkten från craycray är ett läppstift från em cosmetics som är youtubeprofilen Michelle Phan's egna sminkmärke! Jag tycker mycket om Michelle Phan och har velat testa något från em cosmetics länge, so yeah!
Färgen heter One True Kiss och är en väldigt fin skir ljusrosa färg som är perfekt om man inte vill ha så mycket färg på läpparna. Kommer nog testa det imorgon när jag ska till skolan.
Det var alla produkter jag fick idag och jag är jättenöjd!
Nu ska jag vila upp mig lite och äta innan jag ska på dans! Superexcitement!
Shopping, Skönhet, Smink | |
Upp