Första showen!

Igår var jag och min klass på vårt första showuppdrag! Visst, vi sjöng en körlåt på en välgörenhetskonsert i söndags, men detta var show "på riktigt"!
 
 
Direkt efter skolan begav vi oss till Hotell Kramm i Kramfors för att rigga upp och börja göra oss iordning för kvällen. Mat fick vi också, som för övrigt var svingott!
 
Under kvällen framförde vi tre och en halv stycken körlåtar och ett dansperformance vilket var streetdance. Japp, jag har börjat lära mig att dansa street och det går sakta men säkert framåt. Fyra av mina klasskamrater fick även chansen att visa upp en av sina musikallåtar som de har jobbat på när vi har haft staging.
 
Det gick så fruktansvärt bra! Precis allting! Och kicken efter det sista vi gjorde var obeskrivlig! När vi lämnade Kramfors trodde jag aldrig att jag skulle kunna somna, men efter bilresan tillbaks till internatet var jag sjukt trött, haha!
 
Är så stolt över min klass dock♥ Tänk hur bra vi kommer att vara på julshowen i November!
En instagrambild från gårdagen!
The Life of Clara | |
Upp