At the Beginning

Just nu sitter jag på min säng hemma i Värmland efter att ha åkt flertals mil från Västernorrland.
I fredags slutade jag mitt läsår på Show & Musikallinjen på Hola Folkhögskola och det har varit en helg med många avsked och tårar.
 
Mitt år på Hola blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag hade precis slutat gymnasiet och nu skulle jag helt själv flytta till en helt annan del av Sverige för att göra något av det jag älskar mest att göra, sjunga,dansa och spela teater. Första skoldagen klickade jag direkt med mina klasskamrater men ingen av oss visste då att vi skulle ta oss igenom en julshow, en Shakespearepjäs, Best of Broadway och ett showcase tillsammans som alltid slutade på topp
 
Sammanhållningen av min klass på Hola har varit helt fantastisk! Ingen rivalitet, inga grupperingar bara ren och skär pepp och kärlek och jag bara älskar det! Det har varit så kul att se oss utvecklas tillsammans och pushat oss igenom detta år tillsammans!♥
En bild på alla oss på Show & Musikal och Danslinjen♥ Bilden kommer från min lärare Emanuel Bagges instagram
 
Jag fick också testa på att leva på ett internat med massor av främmande människor som sedan blev ens lilla familj. Under tiden på internatet så har vi haft mysiga filmkvällar, middagar tillsammans, haft fester och bara hängt med varandra och det har bara varit så bra allting!
 
Jag är så tacksam över att jag valde att börja på Hola och fick träffa så himla bra och mysiga personer! Älskar och saknar er alla!
And in the end I wanna be standing at the beginning with you♥
The Life of Clara | |
Upp